SKRIVET: 2012-09-15, kl 19:23:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vad är en dejt??

 

Trollungen ville sova kvar.. och här sitter jag helt ensam… sängen lockar otroligt mycket dock så ska jag först ta på mig lite träningskläder för att försöka ta mig ut en runda det var ju ett tag sen :P En tjejkompis hörde av sig för en stund sen och ville ha ut mig på en ”blind date” och jag frågade om jag fick vara full…. Tack vännen för att du stressar mig lite mer ;) Jag vet knappt va en dejt är känns det som :O Han hade visst sett mig innan, dock får jag inte ens veta vad människan heter, kan bli väldigt pinsamt det här! Lovade att fundera på det… men vad har jag egentligen att förlora på det?!  Imorgon blir det jobb igen… Lovely.. eller kanske inte :P

 

Nä om man ska leta rätt på min sport-bh så jag inte knockar mig själv eller någon annan oskyldig förbipasserande stackare… <3


eriika

jag tänk int ens säga nått. högt.



PUBLICERAT: 2012-09-15, 20:02:29 | URL: http://headtrips.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: