SKRIVET: 2012-11-23, kl 19:36:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

I dimman...

Och då syftar jag inte på dimman som kommer över en när man druckit en får många…

 
Jobb, jobb och lite mer jobb… dom sista två veckorna har varit helt galna, en tjej på jobbet har varit ”sjuk” eller vad hon nu håller på med, så jag har fått hoppa in på hennes pass samtidigt som jag jobbat dagtid på restaurangen. Visst det är bra pengar men när man sover extremt dåligt så känns det mest som att man går runt i en dimma hela dagarna…
 
Vart barnledig, så ikväll dejtar jag ett stort glas vin, bubbelbad och en väldigt lång natts sömn! Är det något jag saknar är det att få sova :P
 
Dagens i landsproblem..
 
Blir man dum i huvudet när man kör buss åt Ultra eller är man det redan innan ?!
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: