SKRIVET: 2012-05-01, kl 11:26:44 | PUBLICERAT I: Dagens

På tiden att styra upp !



 

Eller ja det var ju ett tag sen :P Idag står det städning på schemat då Vildas rum inte ens ser ut som ett rum längre… och resten av lägenheten håller på att förfalla! Har kommit på att jag helt klart måste skaffa fler gröna växter då dom flesta dött på ett eller annat sätt… dock måste jag ha lite tåliga saker som inte räknas in till kaktus för såå dålig på att vattna är jag ju inte ;) Mikron åkte precis in i ett skåp då den används kanske 3 gånger i månaden av mig och fröken dock när jag försökte klämma in den i skåpet inser jag hur mycket skit det är där inne så måste rensa där med!! Nä på med skyddskläderna och gummihandskarna för nu blir det sanering! :D

 

 

Tjing <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: