SKRIVET: 2012-05-01, kl 17:36:21 | PUBLICERAT I: Dagens

Hej jag heter Märta och är en riktig hönsmamma!




Så där ja då va det städat här hemma och har även varit ute med G och E för glass och en sväng i lekparken. Vilda följde med dom hem en sväng och skulle för FÖRSTA gången gå hem själv från dom.. dock bor dom ju bara en lite bit ifrån oss och jag ser deras hus hemifrån mig… men ändå va mamma Märta som en vrak och en extremt löjlig hönsmamma! Men Vilda kom hem i säkert förvar och vart inte alls kidnappad av Aliens :) Sandra kom förbi en sväng och vi käkade lite middag så nu vill jag bara kräkas! Tacos är inte bra för mig helt enkelt ;) Sandra har åkt hem, Vilda ska ner i badet och sen vet jag faktiskt inte vad som händer… men något ska man nog kunna hitta på … en vända på blocket kanske då jag håller på att fixa om här hemma :D




Vilda håller på att bli tokig på mig då jag spelar musik för det mesta nu för tiden...
Funderar på att köpa ett par trådlösa hörlurar... men vet inte riktigt hur det fungerar
men det löser sig ;)


<3
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: