SKRIVET: 2012-05-08, kl 18:06:08 | PUBLICERAT I: Dagens

Fullt upp...



Sådär ja då var man hemma efter jobb, läkarbesök, solning och upphämtning av min tokiga trollunge! Håller på att fixa middag så Vilda kan få hoppa ner i badet snart då hon ser ut som en utav rännstensungarna… värsta perioden på året nu då allt är sandigt och ja helt enkelt sandigt!! Känner mig rastlös idag, nästan så att det kliar i fingrarna men ändå trött… vilket är en väldigt dålig kombination! Är fortfarande förkyld med, men nu har mitt ”jag har druckit whiskey i hela mitt liv” heshet gått över till lite mer ” jag är en snuskgubbe” heshet… tycker synd om dom som ringer till jobbet helt enkelt… :D Hm mycket tankar och mycket funderingar och jag känner mig mest bara förvirrad just nu! Blää för den känslan då jag är nog förvirrad som det redan är!!

 

Tjing  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: