SKRIVET: 2012-05-06, kl 13:24:34 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Det går inte längre...



Vet inte ens vad jag ska skriva idag … Känns som att jag är mig själv igen och precis så här vill jag vara, jag älskar att vara jag! Jag vill verkligen inte må dåligt längre… jag orkar inte mer…


I helgen hände det saker som jag inte tänker vara med om mer det är andra gången nu och just såna saker sliter ut ens hjärta och får det att bli iskallt… Jag tog en taxi och satt där utanför bara för att se att du var okej, jag städade bort så du inte skulle behöva komma hem till det där… men jag orkar inte mer nu. Jag måste få ett slut på det här nu…









Precis som jordgubbar doppade i choklad, men jag har gett upp....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: