SKRIVET: 2012-06-15, kl 13:17:21 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Underbara Fredag!


Har inte hunnit med att blogg på några dagar då det verkligen varit fullt upp från morgon till kväll : ) Idag är det Fredag och Vilda har åkt iväg till J så ikväll blir det utgång med några utav dom bästa… vilket betyder en awesome kväll helt enkelt och jag är rätt taggad :D som vanligt då :P E påpekade att jag hade gått ner mycket och jag har ju inte vägt mig sen sist, så ställde mig på vågen idag och inser att jag gått ner 5 kilo till, lycka :D Nu är det inte så himla långt kvar och jag njuter. Folk som säger att man inte blir lyckligare av att gå ner i vikt kan ju slänga sig i väggen då dom inte vet vad dom snackar om!! :D Vem blir inte lyckligare av ett bra självförtroende??! ;)



Kan inte få den ur huvudet, Vilda sjunger till och med på den... :P




Adde, ikväll ska jag va snäll <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: