SKRIVET: 2012-06-05, kl 21:41:42 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Överskottsenergi... eller nöjd med livet?



Jobbat elva timmars pass idag :P och när vi kom hem bestämde jag mig för att sanera lägenheten då jag har införskaffat mig en ny lurvig matta till vardagsrummet och det vart helt klart bättre, bara lite mer grejer som saknas nu och Vilda har äntligen gått med på att byta rum :D men det får bli lite längre fram.  Imorgon är vi helt lediga så vi ska dejta vid 11 tiden imorgon och sen bara sitta i solen, så håller tummarna för det :)



Känner mig dock inte trött än, tänkte att jag skulle göra lite girly stuff som att bada och fixa fötterna då det snart är sommar och det är högtid att börja med dom då dom varit instängda i ett par arbetskor rätt länge nu. Men först skicka in lite bilder på mig och Vilda på förstoring… !!

 

Tjing <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: