SKRIVET: 2012-06-29, kl 09:43:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag igen...

 

Sådär ja… öm efter gårdagens bärande :P Men en varm dusch kanske kan bota det :P

 

Åkte ju ner på ikea i onsdags för shopping.. slog på stort och köpte ännu mer tallrikar, en ny panna och självklart ett nytt vardagsrums bord :D dock vart det en hel del andra grejer på andra ställen som några stora svarta ramar så jag kan förstora upp bilder på mig och Vilda, lite blommor, ett skydd för min mobil m.m Gick på tok för mycket pengar men men..

 

Idag är det fredag och dagarna bara försvinner! J kommer och hämtar upp Vilda på eftermiddagen och jag vet faktiskt inte riktigt vad som händer efter det men kan tänka mig att det kommer bli en vända ner på stan ikväll :)

Om man kanske skulle börja fixa lite med bäbiskläderna då ;)

 

Tjing



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: