SKRIVET: 2012-06-02, kl 18:04:47 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

En vända till…

 

Hade en väldigt bra kväll igår även om det var brist på folk ute, Erika klarade av att hänga med heeela kvällen och jag är väldigt imponerad över att hon inte hamnade i ett dike någonstans ;) Vaknade till ett jäkla skitväder och en Malin som ville ha med mig till J och H ikväll för lite film trodde jag med då jag fått Malin att lova mig en utekväll ikväll så var planen inte riktigt filmmys :P Så in i duschen och på med sminket igen då ;) Btw så hörde jag att en kvinnas bästa ålder är vid 40 såå jag har måånga år kvar :D

 

Bju på en bild från igår…

'


Ha en underbar kväll, för det ska jag <3


eriika

det hoppas jag verkligen att du har!

tack för igår, det gör vi om snart igen ;-)



PUBLICERAT: 2012-06-02, 19:11:25 | URL: http://headtrips.blogg.se/
eriika

och du.. tappa inte tvålen!!



PUBLICERAT: 2012-06-02, 19:14:30 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: