SKRIVET: 2012-07-19, kl 23:57:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

På tiden att ta en Roadtrip!!

 

Kom nästan precis innanför dörren här hemma då vi varit och handlat en massa mat! Känns som att kvällarna övergått till nätter för mig och Vilda! Snart på tiden att vända på det då både jobb och dagis är på gång. Vilda växer så det knakar om henne.. blir förvånad varje gång jag stannar av och tittar på henne hur mycket hon vuxit och vilken stor tjej hon börjar bli… åren bara rasar förbi :P Imorgon blir det nya äventyr då vi tar bilen och åker iväg till Fredriks stuga en sväng för sol och bad… börjar kännas som att jag behöver komma undan lite… Nu blir det dock sängen om jag ska få upp oss före elva imorgon…

 

Natti <3

 

Mitt stora lilla hjärta... <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: