SKRIVET: 2012-07-11, kl 01:31:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

John Blund… vart är du?

 
 
Kanske tagit semester som oss andra…

 

Svårt att komma till ro och somna inatt. Saknar mitt hjärta otroligt mycket och utan henne känner jag mig rätt tom! Tänker för mycket och ibland hamnar jag under ytan igen, dock otroligt sällan nu för tiden. Jag älskar vårat liv, jag måste bara få alla pusselbitar att falla på plats. Jag måste lära mig att man inte behöver grubbla över allt och tro att man kan se in i framtiden. Lära mig att våga släppa in människor i vårat liv, det finns inget som säger att det kommer sluta på samma sätt som förr… jag mår bra just nu, jag skrattar och jag umgås med människor som får oss att må bra och det vill jag aldrig förlora…

 

Massa svammel :P Jag förgyller dock min natt med en ny serie

 

 

Natti <3

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: