SKRIVET: 2012-07-16, kl 21:29:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

I Remember You...

 

Sådär ja då va fröken hemma igen och både hjärtat och själen är helt igen <3

 

Har mest bara flängt runt förra veckan. Va ut en sväng på Onsdagen och han inte dricka mycket innan jag hade en Rasmus i telefonen som undrade hur träningen nu skulle gå om jag skulle ut och dricka vin… kan ju lova att jag inte sa ett ord om att det va cider jag skulle dricka ;) Träningen kör vi igån med i Augusti då jag både har en båten sväng och en tripp upp till Skellefteå kvar innan lugnet får lägga sig :) Har även varit på bröllop i helgen som va väldigt fint, braidzilla hade kämpat på bra och va magiskt vacker <3

 

Imorgon blir det playdejt med först Elsa och Gabriel och sen har Emils pappa ringt två gånger så tänkte vi skulle åka till dom om dom har möjlighet imorgon :) Nu blir det film mys…

 

 

Natti.. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: