SKRIVET: 2012-08-09, kl 18:09:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Glider på ett bananskal…!!

 
 
Är precis vad det känns som att jag göra just nu, livet är helt klart väldigt bra just nu ;) Jobbet på Kummin kvar och igår ringde kvinnan som jag var på arbetsintervju tillbaka och ville att jag skulle börja jobba redan imorgon. Så check på extra jobb :D  Kunde inte blivit så mycket bättre än så här :D

 

Igår vart det att slö se serier hos Fredrik för att sedan smita ner på båten båten till Sandra. Träffade massa gamla vänner.. så även om jag varit galet bakis idag så var kvällen helt klart värt det. Framöver blir det ju att vara med fröken och hoppas på att få jobba så mycket som möjligt så blir nog svårt att klämma in så mycket utgång… M hörde av sig idag och skulle ha med mig ut på v65 ikväll men känner verkligen inte alls för att åka någonstans. Så planerna för kvällen är att försöka få kroppen ur sängen för en pw med Tindra sen hem till mamma och färga hennes hår… självklart ska ett bad klämmas in med :)

 

Tjing

 

 

 

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: