SKRIVET: 2012-08-02, kl 00:20:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

En dag i taget…

 

Jahaa första dagen med ett rökfritt jävla liv… nä vadå är jag bitter :/ Har bara funderat på att strypa mig själv några gånger…. Näe men är väl bara att bita ihop ett tag och hoppas på det bästa! Idag har jag och Vilda klippt oss och Vilda klippte av sitt långa hår.. dock bara till axlarna, hon pratade först om någon väldigt kort pojkfrisyr och där sa jag stop! :P Sen tog vi en sväng på rusta innan vi åkte hem till Fredrik för modellera och film : ) Imorgon ska vi försöka åka och handla lite då det börjar va lite tomt här hemma har även ett biobesök inplanerat : ) Fredag har jag en arbetsintervju och sen ska jag även smita iväg på kvällen en sväng  : )

 

Men nu sängen och mys!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: