SKRIVET: 2012-04-04, kl 18:54:58 | PUBLICERAT I: Dagens

Underbart...



5 dagars ledighet står på schemat… så vad hittar man då på? Hm har trixat och fixat idag så dom flesta dagarna redan är inplanerad på Vildisen åker iväg på egna äventyr den här helgen och kommer inte hem fören söndag.. : ( Så imorgon startar dagen med ett träningspass och lite solning då jag inte han med det idag :P Fick ett supersug efter sill när jag gick in på affären idag :O vart det kom ifrån det vet jag inte då det praktiskt taget aldrig händer… nu ska jag försöka klämma i mig lite middag då Vilda fick plättar hos mormor och sen blir det bad för oss båda, sen troligen sängen då jag sovit otroligt dåligt inatt :P







eriika

låter som en bra plan.. är du ledig för nattpass också? :-P



PUBLICERAT: 2012-04-04, 20:19:31 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: