SKRIVET: 2012-04-09, kl 17:47:21 | PUBLICERAT I: Dagens

Öron som blöder...



Som sagt så stack jag och Vilda iväg på bio idag och Vilda gillade filmen väldigt mycket, jag tyckte dock kanske att den var sådär faktiskt men så länge hon gillade den så kan jag se det mesta :D



Vi har precis kommit hem från mormor/mamma där Vilda förklarade för oss båda att vi hade mustasch… undrade vad vi hade för konstig hud ja m.m. så självförtroendet var på topp där ett tag! Jäkla unge :P Men då kom G som en räddande ängel och kidnappade henne för lek med Elsa så jag kunde färga mammas hår. Tog ett STORT kliv ur min svarta garderob idag och hade på mig blåa jeans och en vit topp till det :O och har insett att jag kanske borde lyssnat tidigare… dock va jag blekare då men vitt kan funka, ibland i alla fall hehe Vilda pratar i 120 i dag och frågar om ALLT och förklarar man för henne så är det ändå men VARFÖR mamma… mina öron blöder snart :) Ska fixa middag och lägga mig i ett varmt bad… ett till omgång med bloggande då Vilda somnat eller kanske lite wow ikväll då det jag gillar har kommit igång ;)

 

 

Helt hopplöst att ta en bilda med blixt där fröken inte blundar...




Utan...


Tjing på er…


eriika

glittrar det på wow? ;)



PUBLICERAT: 2012-04-09, 20:37:12 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Sara - Ensamstående mamma

Känner igen det där med öron som blöder, haha.. ;P



PUBLICERAT: 2012-04-09, 22:17:29 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: