SKRIVET: 2012-04-08, kl 16:59:52 | PUBLICERAT I: Dagens

Kan inte göra mer nu...




Hade en otrolig kväll igår mycket vänner och mycket skratt. Precis vad jag behövde! Dock så vart det lite strulligt efter krogen :P att jag ens tillät det är helt otroligt, men det kommer inte hända igen då jag nu vet vad den personen går för och att han är en lögnare rakt igenom. Nu kan jag gå vidare med mitt liv och även om jag mest troligen kommer vara väldigt trasig så är det för det bästa! Nu är det jag och Vilda mot värden igen och så kommer det att få vara ett tag då jag inte tänker kasta mig in i första bästa bara för att glömma och gå vidare… för det är inte jag. Jag ska bara ha roligt! Träffa mina vänner och omge mig med människor som får mig och Vilda att må bra… <3  och just nu känns den planen väldigt bra för oss. Man kan aldrig göra något ogjort och man ska inte ångra saker man gjort.. som dom säger... så gör det ju faktiskt just precis mig till den personen jag är och den personen gillar jag ;) Mys med fröken då hon nu ÄNTLIGEN har kommit hem!! Den här helgen har varit tung utan mitt hjärta, men nu är hon hemma och jag är hel en stund igen! 










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: