SKRIVET: 2012-04-10, kl 20:50:17 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

En dag i taget..



Lång dag… och mycket känslor... sov väl kanske 45 minuter totalt inatt och har jobbat på det, kroppen börjar känna av tröttheten… dock slog det om för en stund sen och lite energi kom tillbaka så har städat lägenheten med och håller på med tvätten :P sjönk precis ner i soffan efter en lång het dusch som jag aldrig ville skulle ta slut…  Känner mig trasig och tom och just nu vill jag faktiskt känna mig precis så… för nu kan det väl bara bli bättre?!







eriika

du måste ner på botten för att veta när du känner dej toppen.. håll ut märtis! du vet vars jag bor om du behöver munbajsa av dej eller whatever, och jag lovar va liiite piggare än sist nästa dejt :)



PUBLICERAT: 2012-04-10, 22:02:09 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: