SKRIVET: 2012-04-27, kl 19:54:00 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Äntligen Fredag!



Elva timmar pass – check! Han till och med klämma in en solning, blir både piggare och gladare dock är jag väl svart snart :) Träffade på pappa med Veo idag och båda var väldigt sugen på Vilda så hon ska få åka till dom imorgon på äventyr och jag umgås nog med flickorna <3

 

Fast först ska jag och fröken hinna ner på stan på förmiddagen då hon snart inte äger ett plagg som passar henne :P  och då kontot tillåter det den här månaden så passar vi på att shoppa loss lite.. sen har vi även dansen att gå på och jag måste jobba några timmar. På söndag åker även jag ut till pappa för jag är såå sugen på att grilla korv eller nåt och bara slappa såå nu är det bara bäst att vädret håller i sig!

 

Nu blir bad och mys! Tjing!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: