SKRIVET: 2011-11-14, kl 19:50:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

På gång :)



Hm ja nu var det ju ett tag sen jag bloggade… igen… börjar kännas rätt uttjatat att börja så varje gång men men… får väl helt enkelt försöka bättra mig : )

 

Ja vad är det som händer och sker då… Vilda växer så det knakar, blir själv förvånad när jag ser henne över hur stor min lilla bulten håller på att bli! Hon fyller ju FEM år snart… FEM! Som jag sagt innan är det tur att jag inte blir ett år äldre längre :)


 

Går fortfarande utbildningen men dock så är jag rätt nära ett vik på ett år som jag bara sitter och väntar på att få höra om det löst sig så jag kan börja, skulle ju vara perfekt! Jobba 7-15 varje dag. Så håller både tummar och tår för det, har även lite extra jobb på gång troligen redan nästa helg och har pratat med mina lärare som har sagt om jag nu får jobbet som kommer starta någon gång i slutet på januari så ska jag få skynda på utbildningen så jag även kan få den då jag egentligen slutar i Maj. Ren och skär lycka skulle ju det vara :D Känns som att livet är på rätt spår igen :D

 

Börjar bli väldigt mörkt ute nu och jag funderar på om det inte vore på tiden för lite snö så man kan få lite jul känsla!??  Älskar ju julen även om det är den mest hysteriska tiden på året... jag är garanterat en utav dom i alla fall… men i år ska det bli en lugn jul! Det blir min julklapp till mig själv… försöka stressa ner helt enkelt!


 

Har även min andra Köksmästare vecka på skolan så har verkligen fullt upp, men roligare det än att bara sitta och vänta på att få sluta : ) Så hoppas jag inte tar livet av någon den här gången heller :P

 

 

Tjing


Sara - Ensamstående mamma

Härligt det där med jobben, jag håller tummarna!



PUBLICERAT: 2011-11-14, 20:44:33 | URL: http://dolphin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: