SKRIVET: 2011-03-15, kl 15:46:07 | PUBLICERAT I: Dagens

Vackert väder = Vackert humör!



Är ju helt underbart väder ute idag så Vilda och jag gick iväg en sväng ner till stallet för att tvätta upp peppar och det behövdes verkligen, stå med två tjocka täcken hela vintern samlar en hel del damm!! Vi var även in en sväng på Ica där Vilda charmar pojkarna så dom bjuder på godis åt henne.. det börjas i tid! Vilda mår mycket bättre vilket är väldigt skönt medicinen hjälpte verkligen då hon knappt kliar alls. Känner mig på otroligt bra humör idag vilket jag tror beror på att vi fick komma ut lite. Sitta inne en hel vecka och bara komma ut för att skynda sig fram och tillbaka till stallet när det är super väder ute går en lite dyster...




 

Jag tror dock att Vilda blir hemma hela veckan vet inte riktigt hur och när dom får gå tillbaka till dagis ska alla prickar försvinna helt?? Och i helgen ska troligen Vilda iväg på egna äventyr och då troligen vara borta över natten med men vi får se om det hoppas på att det ska funka bra för henne i alla fall. Jag och D har bjudit hem Johan och Veronica på middag på Lördag och även förhoppningsvis ett glas vin :)


Jennie

Hej hej! De låter som de går mot bättre tider i alla fall, tänkte på Vildas prickar. :) Prickarna ska ha hunnit torka å bli sårskorpor. Då kan hon gå tillbaka till dagis igen ;)



PUBLICERAT: 2011-03-15, 16:58:37 | URL: http://frokenstens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: