SKRIVET: 2011-03-25, kl 12:13:57 | PUBLICERAT I: Dagens

Kai Shun


Självklart så somnade jag på soffan och såg inte alls klart filmen, vad han jag se hm kanske 15 min max så får ta och se den i helgen istället. Just nu sitter jag i skolan och har väldigt lite att göra tråkigt nog men blir bättre efter lunchen hoppas jag :P Så istället för skolarbete sitter jag och suktar efter en ny kniv, en riktig kniv! Mina knivar där hemma börjar ge upp, skolans knivar har väl fel vässats i 10 år... Sitter och suktar efter en Kai Shun dock så går kniven lös på närmare 4000 kr så kommer ju inte hända fören jag är stjärnkock haha mjo så måste det blir!


 


Efter skolan blir det i alla fall att åka och hämta upp skruttan på dagis för att sedan bege sig ner på stan då hon ska på kalas imorgon på Leos så då måste vi ju sjäklart köpa en present.. hoppas på en lugn helg i övrigt då jag känner mig helt slut... Äntligen Fredag!!





Jennie

Kalas på Leo´s brukar va rätt kul för barnen ;) Då kan ju du vila dig i sofforna i restaurangen i samma veva ;)



PUBLICERAT: 2011-03-25, 17:07:56 | URL: http://frokenstens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: