SKRIVET: 2011-03-29, kl 17:12:59 | PUBLICERAT I: Dagens

Återfall???



I Lördags var det inplanerat kalas på Leos lekland även min syster och Elsa pälsa var bjuden så vi tog deras bil och åkte iväg, självklart så var det prinsessrummet som var bokat där barnen fick tårta och festis, så det var lite proppa ungarna full med socker innan dom ska ut och riva stället :) Dom sprang runt som galningar allihopa även om det är väldigt roligt/smidigt att ha kalas på Leos så kändes det ändå sådär faktiskt... vart som inget riktigt kalas utan dom härjade runt två och två mest och godis påsarna hämtade man innan man gick därifrån så mja jag vet faktiskt inte om Vildas kalas blir där när det är tid för det. Det kostar ju rätt mycket så man kan ju få rätt mycket för dom pengarna om man skulle tex hyra en lokal och ha kalas i med fiskedam, lekar m.m m.m ja som tur är det ju ett tag kvar innan trollet blir fem år så jag har ju lite tid på mig att fundera :) självklart glömde jag kameran hemma :P måste bli bättre på att ta med den...

 

I söndags spenderades nästan hela dagen ute hos pappa vilket var skönt, bara få komma bort lite.. Vilda hittade även igen en väldigt kär vän!! Som tur är fick den stanna kvar där...

Lyckan som strålade ur ögonen på henne när hon upptäckte nappen, hon var ju bara tvungen att testa lite bara liite... jag tyckte dock att det såg hel konstigt ut, varför låter man sina barn ha nappen när dom börjar bli så stora? Dock så slutade ju Vilda relativt tidigt med både blöja,välling och napp hon har ju bara kvar sina enorma snuttefiltar men det är mest för att hon blir så varm när hon sover så då är det skönare för henne att ha filten än täcket. Men men man gör ju som man vill! Nu ska jag försöka klura ut någon middag och se om vi kanske kan ta oss iväg och storhandla lite idag..

 


Malin Nilsson

Hon är ju för gullig Vilda, jag måste ju hålla med om att barn inte skall ha napp för länge, ser konstigt ut, men man gör ju som man själv vill. Vi har t.e.x inte ens börjat att minska Tims användning och det kommer att bli katastrofalt....kan jag se!!

Leos lekland är nog roligast när man är där med 1 kompis, fast det blir ju enklare när man slipper hitta på något ELLER städa upp!!

Ha det gott - KRAM!!



PUBLICERAT: 2011-03-30, 00:50:43 | URL: http://laffans.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: