SKRIVET: 2011-06-01, kl 22:01:19 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Lite uppdatering..



The BIG twenty five is coming up!!!

 

Och jag vill inte…  

 

Varför har jag sådan åldersnojja egentligen??  TJUGOFEM.. hmm halvägs till FEMTIO, bara FEM år kvar till TRETIOFEM år från TJUGO…  Jag pluggar fortfarande har väl sisådär TIO år kvar innan jag ens kan kalla mig kock, vilket blir inte fören jag är TRETIOFEM.. Vilda är redan FYRA år… Vart i hela fridens dagar tar tiden vägen?! :O Kanske ska försöka släppa det här.. och tänka att jag inte är EN dag över TJUGO tack och lov för det :D

 

Vad har hänt sen sist då? Hm Fick laga mat med två från kocklandslaget + en hel drös med kockar från runt om i västerbotten.. fick bara in färska råvaror jag helt enkelt så var köket på skolan proppad med super fina ingredienser som vi fick leka med :) Var även en tävlig och vårt lag van vilket resulterade till min första kockkniv :)

 

Har hunnit vara ute och ränna med Bästaste fru Erika med :) Behövdes då det var evigheter sen, hörde dock att Erika är en noob som inte kommer släppa lös dom lurviga på evigheter nu :P Hm ska vi nog bli två om!! :P

 

Vildisen växer så det rent av syns när hon blir längre.. lillskruttan… Hon har dessutom skaffat sig ett eget husdjur som hon döpt till Flurre ! Det är en fluga som hon såg skymten av när jag lagade mat idag :) Snabba ryck helt enkelt! Bara inte det nya husdjuret stör mig när jag ska sova får han vara kvar, Dessutom kom den underbara ungen hem med blommor på morsdag!! Lyckan i ögonen på henne när hon visade mig blommorna går inte ens att beskriva, fick tårar i ögonen då hon bara sken av lycka.. min stora stora tjej.. så stort tack för det! Fick även ÄNTLIGEN ett par super fina lila hörlurar i present!! Jag = Nöjd :D <3

 

Nä nu har jag kakor i ugnen som måste plockas ut och en efterlängtande dusch som jag ska ta!!

 

Även film time ikväll…


eriika

haha, lova att tvinga mej och äta nått innan då :P fyfan alltså. kräkmassakern :P

jag kom ju å va trasig typ juli ut efter operationen, men sen så kan vi styra upp FÄST :)



PUBLICERAT: 2011-06-02, 11:16:00 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: