SKRIVET: 2011-06-29, kl 09:26:34 | PUBLICERAT I: VildarN

Gifta sig?! Redan?

 

Va ett tag sen jag skrev nu och livet rullar på som vanligt.. kan man väl säga..

Snaaart väldigt snart går jag på semester vilket vill säga nästa vecka så bara tre dagar kvar nu.. äntligen! Behöver lite semester känner jag då jag är helt knäckt för det mesta, fattar inte hur jag kan vara så trött jämt?! Spelar ingen roll hur mycket eller hur lite jag sover. Har dock fått vara in och tagit prover efter att ha pratat med en läkare så vi får se om jag kanske har brist på något..

 

Var ju iväg på föräldrafika på Vildas dagis häromveckan.. fick höra då något jag tyckte va väldigt roligt… Vilda och dom andra hade suttit i grupp och pratat då började dom komma in på vem dom skulle gifta sig med, när det var Vildas tur hade hon sagt att hon skulle gifta sig med Emil ”kompis på samma avdelning som Vilda” och då hade Emil sträckt upp handen och skrikit JA det skulle dom :D Sen på fikat satt Emil och fikade och vi satt på andra sidan rummet och så fort han såg Vilda så sken han upp och vinkade åt henne.. fick ju höra för några veckor sen att Casper ” annan kille på samma avdelning” hade sagt till sin mamma att han inte var kär i henne utan Vilda för hon hade såå fina skor! Haha ska börjas i tid hör jag… Herregud vilket jobb jag måste lägga in nu om min bäbis ska välja livet som nunna!!

 

Idag blir det att försöka plugga klart, sen vidare för att sola lite… måste jobba på färgen då jag just nu lyser av blekhet, skulle nog kunna lysa upp ett helt rum i mörker… illa är det :P


                                      


Jennie

Nääe nu får hon hejda sig lite ;) Hon kan väl vänta typ 10-15 år i alla fall ;)



PUBLICERAT: 2011-06-29, 16:13:57 | URL: http://frokenstens.blogg.se/
eriika

oj jag missa din kommentar ;P nog kan jag ta bilder på vilda.. men frågan är, kan hon va still så länge? :P fick inte du en systemkamera? ba att börja öva :)



PUBLICERAT: 2011-07-07, 22:31:52 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: