SKRIVET: 2011-07-13, kl 16:43:37 | PUBLICERAT I: Bort med blobbet

Yeey

 
Lycka över att jag har minskat – 8 kilo på min knubbsäls karriär :D



 

Nu har jag bestämt mig för att köra stenhårt på LCHF i alla fall några veckor och se om det funkar, brorsan sa ju ” detta är ju typ viktnedgång för dummies ” och jag hatar att behöva hålla koll på precis minsta lilla kalorier som jag ska stoppa i munnen så tror jag det här kommer passa mig som handen i handsken! Men 8 kilo ner ger en ordentlig puff för självförtroendet ÄVEN om jag nu frågar D hundra gånger om jag verkligen kan ha det HÄR på mig! Har inte sprungit runt i linne och shorts på säkert 9 år pga. av min vikt och hur mycket jag egentligen skäms över min kropp och hör och häpna nu är det kläderna som jag använder nästan varje dag har till och med börjat använda vita kläder  :O även om jag väldigt ofta känner mig obekväm så går det inte ens att jämföra med innan, då jag till och med funderade på om man kunde gå runt i skoteroverall på sommaren för att dölja det mesta  : )

Nu blir det middag sen troligen ut till pappa..






Sara - Ensamstående mamma

Wow, grattis till viktnedgången! :)



PUBLICERAT: 2011-07-13, 18:35:01 | URL: http://dolphin.blogg.se/
Elin

SUPERBRA!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: