SKRIVET: 2011-07-16, kl 20:01:21 | PUBLICERAT I: Bort med blobbet

Fett = Bra ??



Känner mig halvsliten, sitter fortfarande ute hos pappa och har lånat han otroligt sega internet :P Idag har det ju regnat mest hela dagen så vi har bara myst här inne ” så gott det går med en hyper Vilda” va även iväg en sväng och handlade så vi kunde äta fisk till middag, riktigt gott va det : ) Dock så förstår jag mig absolut inte på den har dieten ?!! Hur i hela fridens dagar ska man lyckas gå ner i vikt av att äta fett jag lovar känner jag lukten av bacon och äggröra till frukost en morgon till så kommer jag att kräkas!! Men mamma lovade då att det skulle funka då hon minsann hade gått ner 8 kilo av den här fettbomben till diet, känns helt skruvat att äta massa FETT hela dagarna!! Ge mig en hårdbröd macka med ett glas vatten. TACK! Hoppas i alla fall på sol och värme imorgon så jag kan sola mina bleka ben :P Nej men om man skulle gå och hälla i sig en liter smör och gå ner 2 kilo woop woop…



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: