SKRIVET: 2011-02-11, kl 15:55:36 | PUBLICERAT I: Dagens

Blogg lite ?


 

Ja det var ju ett tag sen jag skrev något.. igen :P Har i alla fall uppdaterat mig lite och gått igenom lite blogginlägg har väl inte kollat bloggar på några månader vilket är lite skumt då jag kollade varje dag innan…

 

Ja så vad händer då ? Vilda växer så det knakar hela 4 år är fröken nu och tiden bara försvinner iväg, när är det meningen att man ska hinna med? Jag jobbar 75% på Hedvigs men söker fortfarande efter något annat, men jobb är alltid ett jobb och en lön är alltid posetivt :) Så det är bara att bita ihop och vara nöjd! Idag har jag och Vilda varit helt lediga och passat på att städa lite ska sticka ner på stan om någon timme och möta upp Danne för att äta någon slags middag sen är det fredagsmyyyys som gäller… jobbar både lördag och söndag så Vilda ska få vara med morfar, morbror E och L och sen på söndag blir det Farmor för hela slanten så fröken kommer att ha fullt upp i helgen…


 

Ha en trevlig fredag… ;)


Jennie

Hehe asså hon är ju förjävla charmig :)



PUBLICERAT: 2011-02-16, 20:17:44 | URL: http://frokenstens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: