SKRIVET: 2011-12-14, kl 23:09:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

December..



Då var det dags igen :P men tänker inte börja som jag brukar så vi hoppar det :)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


Mycket som händer nu, Elsa pälsa har fyllt år och mamma Elin hade gjort fixat med ett super bra kalas men en super god familjemiddag efter :)  Försöker komma på bra idéer till Vildas kalas men är rätt tomt på listan än så länge :P  Så tips och idéer mottages väldigt gärna… Vilda har även haft lucia tåg på dagis och herregud så söt dom va…







En väldigt bra nyhet är även att jag fått JOBB! Vilket känns helt magiskt skönt. Börjar redan den 27 januari och ska även få skriva slut provet på skolan så har fortfarande en chans att få utbildningen klar innan :D Ett jobb som jag tror kommer passa mig som handen i handsken och kunde inte va nöjdare än nu men är även rätt stressad över det, mycket att hålla reda på. Men det fixar sig!


På söndag åker vi även ner till Dannes föräldrar för att fira jul, min första jul utan min familj. Känns både roligt och lite svårt. Rolig att göra något nytt, svårt att inte vara med sin egen familj. Men en dator ska med och i värsta fall får vi väl slå igång skype :D Så det har varit lite stress med julklappar, hund och hästvakt och allt som måste fixas när man ska åka och va borta lite längre. Blir även en tripp till Göteborg för shopping och lite annat… hmm kanske en sko eller två ;)

Imorgon är det skola och klockan är 23 så kanske på tiden att hoppa i säng.. Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: