SKRIVET: 2011-04-15, kl 14:14:19 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Städa, Städa varje fredag...

 

Ja idag städas det här, eller har inte orkat börja ännu men är på gång i alla fall :D Så skönt att få det bortgjort på fredagarna så slipper man hålla på så mycket på helgen och man kan sitta ner i lugn och ro utan att det kliar i fingrarna. Ikväll ska vi även hämta upp våran tv som har varit inne på service, måste ju medge det att när jag sa att vi skulle som max köpa en 32 tum till sovrummet så var jag kraftigt ute och cyklade, man ser ju knappt texten på vår låne tv som är en 32 tummare. Jag måste helt seriöst sätta mig typ 1,5 meter från tv för att urskilja dom små bokstäverna och att ens försöka spela på den, ja det behöver vi inte ens prata om!! Men nu äntligen ska vi hämta hem tv så det blir lite ordning här!

 

Vad blir det i helgen då? Hm självklart mys med familjen, sen ska jag även ut en sväng. Vilket jag inte ens kommer ihåg när jag gjorde sist :P Ska träffa en gammal kompis från förr och det ska bli super skoj, även Jennie ska med ut, så det blir helt enkelt girls night out! Och som det låter så är vi alla tre rätt taggade :D Aldrig fel med lite middag, cider och en massa skvaller ;)

 

Nej nu drar städpatrullen igång tror jag.. Tjing


Jennie

Kommer å bli grymt kul! :)



PUBLICERAT: 2011-04-15, 20:43:17 | URL: http://frokenstens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: