SKRIVET: 2011-04-13, kl 20:15:59 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Sjukstugan!


Jaha nu tar vi en vända till då :P Vilda är sjuk igen.. den här gången är det hosta + feber som spökar. Gud vad jag är less på alla sjukdomar som går hela tiden skulle vara skönt att kunna få vara frisk längre än två veckor i sträck! Men man ska ju inte gnälla... idag har jag och Vilda legat i sängen mest hela dagen och sett på massa prinsessfilmer och myst och när hon somnade till så passade jag på att städa här, det var verkligen inte vackert här hemma kan jag lova! Imorgon måste jag försöka ta mig till skolan och få lite papper underskrivna sen till scandic för att hämta upp en kniv och bok sen vidare till min gamla skola för att lämna in kniven och sen ner på stan för att lämna in lite papper. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det men har gullat lite med mamma om barnpassning av trollungen så vi får se :D

 



Idag kom Baby hem från jobbet med en present till mig, tror det berodde på att han ringde tidigare idag och hörde lessheten i min röst :D Jag tror mest att jag är trött och grinig för att jag är beroende av coka cola och nu när Ica och dom ligger i en tvist om att cola vill höja priserna och Ica tycker att det är nog dyrt som det är så finns det ingen möjlighet för mig att stilla mitt enorma krav på zero... vilket är lika bra egentligen! Men i alla fall så hade han köpt hem ett nytt schampo och balsam till mig som jag själv har velat köpa ett tag men tyckt att det varit för dyrt helt enkelt.. men nu har jag det och mitt hår behöver det verkligen ser på riktigt ut som ett troll efter jag har duschat så slitet som det är blir till och med jämförd med Vildas penntroll som hon fick för några veckor sen och ja helt ärligt börjar jag se likheten. Han hade även investerat i en ny tröja åt mig, en wow tröja som det står något om att man har level 85?! Hmm kan det vara en hint att han vill att jag ska börja spela igen kanske.... :D Ha det va så han tänkte först ger han mig precis det jag vill ha sen hintar han om wow-spelning, han är smartare än vad han ser ut helt enkelt <3



Har även...


Vilket är helt underbart för dom som plattar håret!

d.v.s. kontrollerar friss och ger en väldigt fin glans, utan att på något sätt
tynga ned som många andra glansgivande produkter har en tendens att göra.
+ att den luktar väldigt gott!



Alice

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.



PUBLICERAT: 2011-05-07, 01:54:32 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: