SKRIVET: 2011-04-02, kl 11:45:29 | PUBLICERAT I: Dagens

Ovanligt...

 

Jaha då var man sjuk igen då! Börjar bli ganska trött på det här nu Magsjuka, tapetsering= bo i en skokartong!, Vattenkoppor, trötthet och nu snorig och hostig.. när ska eländet ta slut? :O I veckan har vi bakat schlabang som var helt otroligt goda, betydligt bättre än dom man köper på fik m.m Danne tog med till jobbet och slutresultatet var att hans chef ringde och friade på mitt mobilsvar :) inga dåliga betyg helt enkelt haha.

 

Igår tog vi det mest lugnt förutom att både Vilda och jag hade tandläkar besök att gå på frökens tänder såg bara fina ut och hör och häpna hon gapade den här gången, tredje gången gillt :) Min rotfyllning lossnade ju för ca 2 veckor sen så jag skulle in och laga det, kommer troligen att behöva sätta in en krona på den tanden vilket betyder ca 6000 kr fattigare hmm blir nog tången här hemma istället!! Sen va det fredagsmys med chips, jitterbugg som bakades och ice age 2.

 

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på har städat undan här på morgonen och väntar på att brödet ska jäsa klart så jag kan slänga in det i ugnen, försöka ta mig in i duschen ska jag med sen kanske en promenad i skit vädret?!


Jennie

Ni får inte heller va friska hör ja..så otroligt tråkigt. De blev även en städdag här. Tvätta och röjja runt på våningarna så de ser lite trevligare ut. Rensade i garderoben rätt hårt nu så vi få se om vårkläderna i affären får nöjet att flytta in hos mig nu :D



Baka vore nåt, kanske bullar :)



PUBLICERAT: 2011-04-02, 14:59:53 | URL: http://frokenstens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: