SKRIVET: 2011-04-29, kl 22:09:58 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Möjlig lösning och lite shopping



Ringde ju till min handläggare på arbetsförmedlingen, hon kunde dock inte säga så mycket då dom hade precis fått order om att inte ge oss ledigt! Dock när jag började nämna bär plockning och inget vettigt att göra istället för att vara hemma med Vilda hörde jag att hon vart lite förvånad och skulle ta upp det med någon bla bla... så vi får se vad som händer... kom i alla fall på att i värsta fall så tar jag ut föräldrapenning för dom veckorna som saknas, för då finns det ju inget för dom att gnälla på, då jag får ut nästan exakt summa som jag skulle haft för att plocka bär och fiska :D

 

Hatar att jag stressar upp mig så lätt över saker som händer eller funderingar jag har.. men känns inte bra att man först ska vara orolig över hur man ska lösa sommaren för att sen ha en lärare som till och med föreslår det hela för en och man kan känna lugnet igen och några veckor senare vänds allt upp och ner igen :P då är den där lilla kniven som sticker en i magen tillbaka.. stress är helt klart inte min grej undra på att min mage helt håller på att kollapsa ibland. Känner att jag är nog stressad över allt ändå :P Har en pojkvän som är lite halvtrött på mitt stressande över typ allt... tur att han står ut med mig ändå ;)

 

Shopping var det med! Efter skolan cyklade jag ner på stan och mötte upp Danne med en liten lycklig Vilda. Då han hade lovat att köpa nya skor till fröken och skor kan man ju helt enkelt inte ha för mycket av!! Så vart lite smått och gott måste dock köpa på oss lite mer sommarkläder men får ta det en annan dag. Var även inne på gubbdagis och hittade igen ett stöd till hennes cykel så nu åker stödhjulen av! Och en flaga åker på :)


Lite av dagens shopping...



Nu blir det att jaga rätt på en film, sen lite ost och kex...


Klara

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?



PUBLICERAT: 2011-07-12, 22:46:57 | URL: http://djurförsäkring.net
Märta

Visste inte riktigt vart jag skulle svara dig, men svarar här då :) uppdaterar när jag känner att jag vill skriva av mig försöker göra det så ofta jag kan blir dock lite mindre nu på sommaren då man är ute och rör på sig så mycket :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: