SKRIVET: 2011-04-14, kl 20:15:15 | PUBLICERAT I: Dagens

Häst eller Gris?

 

 



Idag har det varit full fart för oss. Morgonen började dock med en massa mys, då Vilda var mycket piggare idag tog vi en vända till min skola för att få papperen underskrivna, där vart Vilda direkt bjuden på kakor och saft så efter lite prat där så fortsatte vi till scandic för att hämta lite grejer som jag glömt där vart Vilda direkt med skickad en stor muffins och en hel del uppmärksamhet från dom flesta :D Sen vidare ner mot stan och sprang in till Danne där hon drack upp nästan en hel dricka själv! Så fröken har haft en bra dag helt enkelt!

 

Danne kom hem tidigare från jobbet idag så efter middagen så följde dom med ner till stallet för att duscha av hästen eller häst och häst snarare en lite gris som söker upp dom lerigaste hålen för att rulla sig i!! Danne hade även med en present idag, lyckliga jag! Idag var det dock en helt egen Cola zero flaska, det är kärlek det :D Känns som att han läst mig blogg :) Vi var nog inte hemma fören vid 7 tiden då ringer mamma och är sugen på något gott... hm ja så nu sitter jag och väntar på att kärleksmumsen ska bli klar...

 

Känner mig rätt sliten idag.. ja idag med :D så nu blir det att försöka få i säng fröken och kanske slö se lite film..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: