SKRIVET: 2010-10-14, kl 13:27:34 | PUBLICERAT I: I mitt huvud

Trist...


Jag hatar verkligen att sitta hemma på dagarna! Är så trött på det!! Bara gå runt runt här hemma och bli alldeles snurrig.. det konstiga är att jag är betydligt tröttare när jag inte har något att göra än när jag jobbar 7-4 :P Att få en praktik har dragit ut på tiden men nuuu äntligen ska jag börja jobba i kök igen.. från och med Onsdag ska jag vara på Scandic och har hört mig för och kocken där ska visst vara väldigt duktig, ringde honom idag och hörde mig för vilka tider han ville ha mig där så jag jobbar 8-16 och kommer även få ta kvällspass om jag vill… så jag hade tänkt slita som en hund nu så jag möjligen får jobba lite där sen, extra eller heltid… bara att vissa framfötterna och det kan jag :) Ska bli riktigt skönt att kunna vara lite social med folk igen med få mer utbyte än när jag försöker diskutera livets gåtor med Tindra… det funkar inte så bra. Sitter mest bara här och väntar på att det ska komma hem någon…

 

Nu städning… förstår helt enkelt inte vad vi gör här på kvällarna :O Men vilket rum ska man börja med?

 

Hejba…



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: