SKRIVET: 2010-05-10, kl 22:08:47 | PUBLICERAT I: VildarN

Vilden funderar..


Vilda verkar vara på väg in i en period där hon är rädd för massa skumma saker, i alla fal så ligger vi i sängen för att hon ska nattas...


Vilda - Mamma, jag drömde att det var massa ormar under min säng, ormar är farliga!


Jag i min tur förklarar för henne att drömmar är inte på riktigt och att det inte finns några ormar här hos oss...


Vilda - Mamma, jag är rädd för spindlar! Dom är farliga!


Jag förklarar ännu en gång att spindlar är snälla och bra för oss...


Vilda - MEN Mamma! Krokodiler DOM är farliiiiga! För dom bits faktiskt!!


Jag skrattar till, och säger till henne att vi har ju faktiskt inga krokodiler här ju.


Vilda - Nej men mamma jag menar ju inte här......   Meeeen i Stockholm!!


Vart ungen får allt i från är för mig en gåta :)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: