SKRIVET: 2010-05-21, kl 19:27:43 | PUBLICERAT I: Kuren

Tveksam…


Jag har funderat mycket idag på Cb kuren! Jag förstår ju helt klart att det här egentligen inte är BRA för kroppen eller gynnar mig för vidare ner gång… fick även höra att kroppen bara kan tappa 2,5 kilo fett max i veckan resten är vätska och muskler?! Jag vill ju absolut inte tappa mina muskler sen så vill jag inte heller behöva dricka minst 3 liter vatten för att sedan tappa dom för kostnaden av 500kr i veckan… hur smart är det egentligen att svälta sig? Att jag mått skit idag och att det känns som att jag ska svimma gör ju helt klart inte saken bättre… Det är sommar ute och folk gör ju för fan inget annat än att äta… det var riktigt tungt den här gången… kanske bättre att börja ha stenhård koll på vad man stoppar i sig i kalorier och träna på…  ??

 

Och som vanligt har jag beslutsångest?

Såå vad skulle du göra?


Therese

jag skulle ha fortsatt om jag var du.. och du tappar inte muskler. läs på ordentligt på cambridgekuren.se och s-h-e.se och prata med carola om du har några funderingar kring det där..

bra att bryta sockerbegäret och börja om från scratch sen när du börjar äta.



PUBLICERAT: 2010-05-21, 20:33:21 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
eriika - pregzilla

jag vet faktiskt inte hur du ska göra, tur beach 2035 är en bit bort iaf :P



PUBLICERAT: 2010-05-21, 22:10:32 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Betts

Vill man snabbt gå ner i vikt är det ett jättebra sätt! Det gäller bara att se upp med vad man äter sen.

/ Säger en som gått ner 13 kg med Cb


Märta

Jag har ju ätit Cb förut och gick ner 12-13 kilo.. så visst det är superbra... men som sagt kroppen klarar ju inte av att bränna mer än 2,5 kilo fett i veckan... så vad är det man tappar egentligen?



Sen så känns det inte riktigt rätt då jag mått så pass dåligt och varit så trött... orkar ju knappt med Vilda... då känns det smartare med en bra nyttig mat och sund träning!



PUBLICERAT: 2010-05-22, 01:11:10 | URL: http://mittlivmedenvilde.blogg.se/
Therese

vätska och slagg i tarmar osv. man snittar ju 8-10kg/mån. Jag gick ner 20kg på 10 veckor.



PUBLICERAT: 2010-05-22, 09:27:13 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Märta

JO men jag hade ju inte tänkt äta det där 10 V :P jag gick ju ner det där på 2-3 veckor så..



PUBLICERAT: 2010-05-22, 11:08:04 | URL: http://mittlivmedenvilde.blogg.se/
Z!

Själv har jag läst att när man köpt Cambridge produkter för 10 000 kommer en rosa magisk FE ner från himlen och blåser bort allt fett på kroppen.


Hea

Nu talar fröken träningsfreak ut! Vill du så hjälper jag dig MER än gärna att komma igång med träningen och att kunna äta vanlig mat. Jag vet ju att du gillar att träna och om du bara vill så kan jag pusha dig, och nu snackar vi pusha! Im hard as only a bitch can be ;).



Jag personligen tycker att CB är till för att om man är kraftigt överviktig, med ett BMI på över 30,och det är VERKLIGEN inte du!men att du kanske skulle klara dig bättre på att byta ut kosten och få en tjatig jävel som tvingar dig till att träna :P.



PUBLICERAT: 2010-05-22, 14:20:38 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: