SKRIVET: 2010-05-20, kl 20:07:54 | PUBLICERAT I: Kuren

Dag 4 trala laa

 

Nu har jag motstått.. korv med bröd, Danne som bakar sockerkaka, Igår när jag själv gick till glassbilen och införskaffade glassbåtar med hjortron och vit choklad, allt godis som finns i skåpen och 2 dagar på jobbet!! Äntligen dag 4 jag känner mig mest bara trött idag. Har lyssnat på Therese i alla fal och inte tränat eller gjort ett skit mer, men måste nog börja lite smått nästa vecka i alla fal ;)

Natta Vilden kanske? :O


Therese

bra att du lyssnar, jag har trots allt kört ren kur i 10v i sträck och jobbat med detta ;) haha.. du är så duktig så :) denna årstid pallar jag inte att kura.. januari-mars funkar bäst för mig haha



PUBLICERAT: 2010-05-20, 21:05:02 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Syster yster

Du är så duktig Märtis :D


Märta

Tack tack ;)



PUBLICERAT: 2010-05-21, 11:47:04 | URL: http://mittlivmedenvilde.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: