SKRIVET: 2010-05-18, kl 19:26:58 | PUBLICERAT I: Dagens

Dag 2 i helvetet!

 


:P idag stack jag iväg och simmade med Z ”som han visst vill bli kallad på bloggen” ;) så jag tog helt enkelt cykeln till simhallen… och herregud va tungt det är att simma :P eller kan det vara bristen på kondition som gjorde sig hörd? :O i alla fal ville jag ge upp efter 10 min och ta mig till bastun i stället men Z gick inte riktigt med på det då han tvingade mig simma 10 längder till :P sen en cykeltur hem igen… kanske inte det smartaste då jag egentligen inte borde göra så himla mycket nu dom första dagarna pga. av absolut ingen ork i kroppen, skyndade mig hem för påse nr 2 i alla fal…

 

När Danne och Vilda kom hem från affären och skulle äta korv med bröd till middag ”som jag har varit sugen på fleeera flera dagar, ja då gav jag upp och stängde in mig i badrummet för ett kallt bad… men äntligen är dag 2 över och snaart snart även dag 3 sen är det ju bara utför hela vägen så jag är peppad… :)

 

Nu ligger Danne och försöker få ur Vilda vart krokodilerna bor… inte i Göteborg meen fortfarande i Stockholm i alla fal :D skit ungen med alla hennes idéer…  




Therese

då borde verkligen inte ta ut dig så mkt första veckorna.. lyssna på mig nu!



PUBLICERAT: 2010-05-18, 20:07:53 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
Hea

Har du skaffat kort där nu? :). Kommer du på mina pass nån gång dåååå? :D



PUBLICERAT: 2010-05-20, 12:24:04 | URL: http://www.metrobloggen.se/hea

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: