SKRIVET: 2010-06-24, kl 00:25:28 | PUBLICERAT I: Dagens

Torrt…

 

På bloggfronten nu förtiden :P det är inte det att jag inte vill blogga eller liknande… jag vet bara inte riktigt vad jag ska skriva om… hm vad händer här då… pengarna är på ingång ÄNTLIGEN det har inte hänt så mycket mer än att gå till lekparken och hålla sig på Röbäck den här månaden :P Trist… En dag kom Vilda dock hem med ett grodyngel i en burk efter ett eget äventyr  :O lite läbbigt men hon va ju nöjd… ynglet fick bo i en större burk över natten, sen förklarade jag för den väldigt förstående Vilda… att man faktiskt inte skulle fånga djur för att ha dom i en burk ” pik till Herr Tobias och hans läbbiga maskar, JAG har nog hört” det är bättre att djuren får bo i skogen där dom hör hemma så kan man titta på dom där istället och så gick vi ut så hon fick släppa ut stackaren i bäcken som rinner här ute… Kärlek till kakmonstret som är så duktig på att lyssna och förstå <3

 

Imorgon ska vi ta med Vilden en sväng på stan då hon behöver lite nya kläder och även en sparkcykel då ungen har slutat med tutte utan något som helst gnäll över det… Vilda är verkligen en super duktig tjej, väldigt sällan det är något tjafs med henne överhuvudtaget… men väntar dock på fyra års trotsen hm och då Vilden är en väldigt bestämd liten fröken med väldigt tjockt skin på näsan så är jag orolig över hur det ska gå :P Men det tar vi då :)

 

Funderar även på lite semester i augusti, åka ner mot Göteborg och till D´s föräldrar en sväng, vilket skrämmer mig lite… föräldrar kan vara rätt skrämmande ibland :D Sen ska troligen jag och Erika iväg på NYA äventyr i september tror jag nog det var... kan ju säga att jag längtar en hel del :P

 

Och jag går varje dag nu och väntar på den där rackar ungen som Erika förhoppningsvis kan klämma ut snart! Har dock ett litet bekymmer då jag inte har någon bil så kommer det ju vara cykeln som gäller! Så cykla fram och tillbaka till Erika varje dag för att snusa bäbis kan ju ta på krafterna :P men förhoppningsvis försvinner det ju lite vilande muskler :)

 

Ja kolla där jag fick ihop en del i alla fal :) Kunde jag inte nämna Erikas namn en gång till :O???

 

Natti <3


eriika - BF 30 juni

hahah ;P

och i oktober äre! int september:)



PUBLICERAT: 2010-06-24, 04:59:09 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: