SKRIVET: 2010-06-06, kl 15:24:49 | PUBLICERAT I: VildarN

Napparna…


Vilden har slutat med nappen nu för andra gången, hon har ju varit napp-fri förut men det klanta ju mormorn till genom en övernattning där :P Men nu är det i alla fal 3 dagar sen nappen har använts…

 

Men det jag skulle komma till var att vi var och såg på när dom släppte ut korna på sommar bete…


Vilden sitter på mina axlar och tittar på hur dom springer, slås och ser allmänt virriga ut… tillslut säger hon….


– Kolla mamma! Vilka stora nappar dom har!!

 

Någon som saknar tutten kanske? :O


                                                                            


eriika - BF 30 juni

ahhahahha åååh awesome-vildarN :P



PUBLICERAT: 2010-06-06, 16:04:22 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Tova

Tihi, min son har vägrat napp sen starten :) tyckte man var lite jobbigt i början, men nu bryr jag mig inte alls... bara skönt att man slipper vänja hoonm av vid den sen ;)

Kramar



PUBLICERAT: 2010-06-08, 12:22:51 | URL: http://trasslet.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: