SKRIVET: 2010-07-09, kl 14:30:08 | PUBLICERAT I: SommarNätter

awesomnes...



Jag har varit sjuk :P har mest bara legat i två dagar nu… tur att jag har D som har varit helt awesome och tagit hand om allt som måste göras + varit ute med Vilden och lekt hela dagarna medans jag legat och varit halv dö i sängen.. vilket var helt otroligt skönt då i vanliga fal när jag är sjuk så är det bara upp ändå och ta hand om allt men den här gången fick jag vara sjuk på riktigt och bara göra absolut inget alls och det är ju några år sen  <3

 

Men känner mig dock väldigt mycket piggare idag, som tur är :) Vilda har åkt iväg på egna äventyr och jag och D har nyss tagit oss ur sängen och funderar nu vad vi ska hitta på för något ? Hm dissar fan vännäsdagarna känner jag :P lite pengar och så känns en miljard människor som trängs på samma gata inte för lockande… är ändå bara samma saker som förra året… hm vi måste i alla fal ta oss iväg en sväng till mamma för att städa ur bilen lite sen får vi väl se vart det bär iväg…

 

Ikväll blir det i alla fal fiske, grillning och en massa mys ;)

 

Glömde lägga ut sist vi var iväg KakMonstret fick ju sig en egen liten fisk :)  

                                         
                                           


Iss

Sv: Jaa, visst är de underbara! Dreggel :-D



PUBLICERAT: 2010-07-09, 22:11:50 | URL: http://almberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: