SKRIVET: 2010-01-22, kl 19:56:33 | PUBLICERAT I: Dagens

Skum dag...

Idag var det stan dejt med Erika fick spana på LILL-Magen :D I love it <3 Myssss va det :)

Jag och ärtan ska ju bli bästisar och jag kommer lära henne ALLT jag kan, tycker dock lite synd om Erika på den punkten då jag mest kan sattyg  :) men det får hon ta….

Självklart vart det raka spåret för inköp av värdens godaste Chai-latte på Kahls, det är nog det godaste jag druckit ever… och sen bjöd Awesome Erika på pizza buffé och självklart vart det bäbis kläder inhandlade :D och jag blir ju absolut inte sugen själv… neeej verkligen inte :P ja kommer nog klistra mig fast på kvinnan när hon tryckt ut den där ärtan :D

 

Har varit mycket strul idag med hmm förutom stan dejt så har den här dagen varit riktigt jävla kass, mycket att tänka på efter idag känns det som… men som vanligt… Det löser sig!

 

Nu blire skumbad :)


eriika

haha ja annars kommer jag nog att sitta fast i dej "märta varför lååååteer den sååådääääär!?" "märtaaa va vill deeeen!?" "MÄRTAAA DEN HAR BAJSAT IGEEEN" :D och ärtan är inte så liten, h*n väger runt 200gram nu, inte undra på att jag äär fet och gått upp några kilo.. de är ärtan som är tung int ja! :P



jag hoppasssss det löser sej, annars får du flytta in i datarummet ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: