SKRIVET: 2010-01-01, kl 15:53:04 | PUBLICERAT I: Dagens

Nyår

Kom hem till Erika och så började vi styra upp maten.. vart riktigt gott! Smördegsinbakad fläskfilé,  potatis klyftor  och sallad… sen vart det lite spelande och så vidare mott Iss för fest, det va en hel del människor där, kände knappt någon men hade riktigt skoj…

 

Är dock riktigt bakis idag och i vanliga fall så brukar jag mest bara känna mig trött… men imorse viste jag inte riktigt om jag ens levde när jag vaknade upp… men det var bara till att traska iväg mot mamma för att hämta upp Vilda och hunden, passade på att trycka i mig oxfilé med potatisgratäng och det va kanske inte det smartaste jag gjort idag…

 

Men bortsett att vara bakis så hade jag en awesome nyår :D

Btw ERIKA så har du smittat ner mig! ;)


eriika

haha jag bjjuuuu på de ;) DET ÄR JU BAAA KÄRLEEEEEEK



PUBLICERAT: 2010-01-01, 18:04:03 | URL: http://headtrips.blogg.se/
Iss

Kul att du/ni kom! :-D Kramar.



PUBLICERAT: 2010-01-01, 18:42:34 | URL: http://almberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: