SKRIVET: 2010-02-15, kl 18:50:57 | PUBLICERAT I: Dagens

Tandvärk från Helvetet!

#¤¤"&//()&¤#"!"!!"##¤¤%&///(())))=)(&%¤#""!!"##¤¤%%

Usch, fyy och blää på tandvärk… det är något utav det värsta jag vet… och jag har inge Alvedon hemma heller men hade tradulan så har tagit några såna… så nu mår jag både illa och har fortfarande ont :( Jippy!! Just nu sitter jag i sängen med Vilda och tittar på skrållan med en kopp hett vatten mot kinden för att lindra värken lite… lär ju se rätt deprimerad ut… jag måste ringa tandläkaren imorgon :O och jag som inte alls har tandläkarskräck :O
hm meen kanske ska sluta gnälla nu :P

 

I alla fal så har jag haft prov idag, tror det gick sådär… men fick i alla fal veta att jag fick VG på provet innan och det va ja ju med osäker på efter jag gjort det så hoppas även denna gång på det bästa :)

Så nu har jag tentat av två kurser vilket känns väldigt bra, så vi bara två kurser till sen så är det in i köket som gäller :D Men nu börjar Näringslära kursen :O vilken känns riktigt roligt då man kommer få veta så mycket om vad som är bra att äta m.m men det är nog en tung kurs med ett tungt prov i slutet… men det är väl bara att plugga mer det.


Imorgon blir det ju självklart skolan sen ska Vilda på treårs koll med vilket ska bli skoj :) Näe nu har det hetta vattnet slutat funka så nu måste jag komma på något annat som lindrar smärtan, dom jävla tandtrollen!! :P

 

Hejba



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: