SKRIVET: 2010-02-07, kl 20:45:29 | PUBLICERAT I: Dagens

Ny vecka

Sådär jag söndag kväll… har haft en awesome helg som dock har gått väldigt fort, tråkigt nog.

Men snart är det ju helg igen veckorna går ju rätt snabbt ändå :) så imorgon blir det skola igen, känns i alla fal som jag helt klart har valt rätt den här gången för jag tycker det verkligen är super roligt.

Så det blir skola måndag och tisdag sen tillbaka på praktiken resten av veckan, har börjat på ett dagis här på Röbäck dock inte det dagiset som Vilda går på utan ett annat, hon som har hand om köket där är riktigt bra faktiskt, hon är lagom sträng, köket är prickfritt och det märks att hon verkligen vill att jag ska lära mig nya saker, då hon matar min med info om allt från hur man sköter papper till hur man jobbar på en A la carte restaurang. Men jag måste ju ändå säga det att jag verkligen är tacksam att inte min dotter hamnade på det där dagiset då personalen är väääldigt speciella men mer om det skriver jag inte :P

 

Har varit väldigt mycket strul med Csn men nu äntligen så kommer pengarna i början på veckan och det behövs verkligen nu.

 

Nepp nu blir det dusch och en film

 

Hejba



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: