SKRIVET: 2010-02-25, kl 16:38:57 | PUBLICERAT I: Dagens bästa

Kan du inte laga mat själv?

Har varit på praktiken idag, fick gå hem kl 12 vilken var riktigt bra. Då stal jag och mamma nycklarna till Kias bil och drog iväg på Ica maxi som var välbehövt!! På tal om kias bil, det är verkligen som att köra runt i en gokart :P så jag kommer nog aldrig ha en liten bil!  Handlade i alla fal en del mat, en Prinsess bok till Vilda då hon blivit väldigt Prinsessig av sig. Investerade i hårfärg med då det är föör länge sen jag fixade till håret, nu ser det mest bara tråkigt och nött ut men nu blir det ändring på det…

 

Skulle vilja ta mig ut i helgen, det var med evigheter sen jag gjorde. Tror jag behöver få ta en paus från livet och bara ut och dansa lite eller bara få vara… Får se om jag lyckas jaga rätt på en barnvakt bara ;)

 

Känns som att jag måste jaga rätt på Erika med för en Chai dejt på stan, kanske imorgon?? Jag läängtar så tills hon tryckt ut den där ungen som ålar runt i magen på henne… ska bli mys, då jag självklart ska bli världens bästa TANT Märta!!

 

Hämtade nyss Vilda på dagis med. Jag frågade henne om hon ville hjälpa mig att laga mat idag? ”då hon har börjat hjälpa till jätte mycket hemma” i alla fal så får jag svaret..


–        Men mamma kan du inte laga mat själv?


Söt ungen som vart jätte lycklig för prinsessboken :D


Therese

din unge prinsessig? hur gick det till? :)



PUBLICERAT: 2010-02-25, 19:11:17 | URL: http://tezzybump.blogg.se/
eriika

jaaaaaaa :D jag längtar oxå, börjar bli less på å bära runt på fettoklumpen ;P ärtans bästeste tant märtan!



hahahahah sötvildarn!



PUBLICERAT: 2010-02-25, 22:06:52 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: