SKRIVET: 2010-02-01, kl 12:54:38 | PUBLICERAT I: Dagens

Jävla stress

Vilken jäkla morgon :S skulle egentligen kliva upp kl 6.00 för att gå igenom och plugga lite till att tenta av en utav kurserna som jag skulle ha kl 9.00 även hinna äta frukost i lugn och ro... Meeen så vart det ju inte utan vaknade kl 7.30 PANIIK ville absolut inte missa provet då vi har det så tajt som vi har det ändå... så slängde på oss kläder och sprang till dagis.. utan varken frukost, lugn och ro eller att ens ha hunnit öppna boken... missade bussen så fick ta nästa, läsa allt på bussen sen slänga mig in på provet, som vanligt förvirrad :P Är det något jag verkligen hatar så är det stress eller liv på morgonen, jag skulle behöva kliva upp 1 tim innan kakmonster och karl bara för att få vakna upp ur min djupa sömn, för är det någon som kan sova nu för tiden så är det jag!! Skulle nog kunna sova mig igenom ett krig nu för tiden.. illa. Men tror det gick helt okej på provet ändå hoppas ja i alla fal :)

 

Men nu är jag helt slut vill bara hem till sängen... dra täcket över huvudet och sova, sova och sova lite till... men måste sitta kvar här till i alla fal fyra innan man ens kan fundera på att få komma hem.

Och hemma behöver det städas med... suck vilken dag det här kommer bli...


nej om man kanske ska se lite positivt på saker nu då så man klarar av dagen ;)



eriika

jag vet nått posetivt, chailatte IMORGON :)



PUBLICERAT: 2010-02-01, 13:43:46 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: