SKRIVET: 2010-02-17, kl 18:21:45 | PUBLICERAT I: Dagens

Im in PAIN!!

Känner mig fortfarande som Causa modo, tror det är det som stör mest faktiskt :(

Vill hitta på något men vågar mig knappt utanför dörren :P Men vi ska försöka åka ut till pappa på fredag i alla fal för att måla Vildas nya säng då hon slår i sig hela tiden i den hon har nu… så nu blir det ”stora tjejen säng” för Vilda… man kan väl säga att jag tycker tiden går snabbt :P

Hela 3 år sen vi kom hem med henne från BB och knappt visste hur vi skulle lyckas klä på henne utan att vara livrädd för att hon skulle gå sönder :O Vilda är en awesome liten tjej men ibland saknar man bäbis tiden med, därför jag kommer packa våra väskor och flytta in till Ärtan när h*n bestämmer sig för att ploppa ut :D så jag kan sniffa bäbis huuur mycket jag vill!!

 

Måste faktisk ta och pallra mig ner till förrådet och leta rätt på massa grejer som jag lovat att ta fram till Erika, ja nästan sen hon sa att hon var gravid! Så minuspoäng på mig men ärtan har ju inte kommit än så lite tid har jag kvar :D


 

Nepp man kanske ska leta rätt på en film så man kan mysa ner sig i sängen när vilda sover och bara slappa… ;)

Slänger in en bäbis bild på min prinsessa med ;)

 

Hejba


eriika

ja det går verkligen fortfort aså! gaaalet!

hur ska JAG hinna med då? :P



och ja du har ju lite tid, ärtan är juh iaf 4 månader bort... kanske nån vecka tidigare om jag får bestämma :P



PUBLICERAT: 2010-02-17, 20:32:17 | URL: http://headtrips.blogg.se/
eriika

och jag tycker verkligen synd om dej, faktiskt, lite iaf :P



PUBLICERAT: 2010-02-17, 20:32:51 | URL: http://headtrips.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: